Fonder

Här tittat i tidningen på era fonder. Vad menas när det står Sverige- 23, företagsobl- 4, är det vinst eller förlust? Mvh christer

Kommentarer

  • Hej Christer,

    Tack för din fråga!

    Antingen står det minus (-) innan siffran och då har fonden gått med minus. Har siffran inget tecken framför sig har den gått med plus.

    Med vänliga hälsningar,
  • Hej Kevin, kan du skicka uppgifter om era fonder. Jag slarvade bort dom som du tidigare skickade. Mvh Christer.
  • Hej igen Christer,

    Tack för din kommentar!

    Jag hänvisar till denna länk Våra fonder om du vill se över vårat fondutbud.

    Då detta är ett forum för allmänheten, är det bra om du kontaktar oss om du vill ha någon information hemskickad, får du gärna ringa eller maila in till oss.
    Info@amf.se / 0771 - 696 320

    Med vänliga hälsningar,