Fondbyte

Kan jag byta till något annat än Amf

Kommentarer

  • Hej Ulf,

    Tack för din fråga!

    Har man en fondförsäkring eller ett fondsparande hos AMF, kan man bara investera i någon av de fonder vi har i vårt utbud.
    Här kan du se över vårt fondutbud.

    Har man fonder sparade hos oss kan man se över sitt sparande och byta fonder via vår hemsida under Dina sidor.

    Med vänliga hälsningar,
  • Han undra ju om han kan byta från amf.
    Inte inom amf.

    Jag undrar oxå vart man kan läsa om era avgifter för att byta/flytta  pension bolag
  • Hej Elias,

    Tack för din fråga!

    Avgifter för att flytta sin försäkring hittar du på Dina sidor i villkorsbilagan som finns i informationen gällande försäkringen. Du klickar på fliken "Dina pensionsförsäkringar" och sedan "Översikt alla försäkringar", klicka på försäkringen av intresse, så finns villkorsbilagan där.

    Med vänlig hälsning,