Premiepensionen AP7 Såfa

Hej jag funderar på att byta till 100% AP7 såfa och har idag 50%. Bör jag avvakta? Säljs då de andra fonderna av? Och går i så fall de pengarna in i såfa?Hur ska jag tänka?

Kommentarer

  • Hej Ingela,

    Tack för din fråga!

    AMF förvaltar inte premiepensionen och där av har inte heller hand om utvecklingen för AP7 såfa. Du måste vända dig till Pensionsmyndigheten för att få svar på din fråga.

    Med vänliga hälsningar,