Fond

Hejsan  Jag är snart 66 år och har börjat att ta ut min tjänstepension på 15 år  Mina pengar ligger i AMF Genrationsportfölj 100%  Är det ett klokt val??

Kommentarer

  • Hej Kjell,

    Tack för din fråga!

    AMF Generationsportfölj anpassar risken i ditt sparande efter din ålder och passar för dig som vill ha fondförsäkring utan att själv behöva välja fonder.

    Enligt lag får vi på AMF inte ge personliga eller specifika råd om hur du bör göra. Det vi kan säga är att det alltid är klokt att följa utvecklingen noggrant, och att se till att man sprider sina risker. Historisk avkastning är ingen garanti för framtida avkastning.

    Mer information om hur AMF Generationsportfölj är uppbyggd hittar du här

    Här hittar du vårt fondutbud !

    Med vänlig hälsning,