Hur lång tid tar det innan jag får pengarna vid försäljning av fonder?

Hej ! Jag sålde en del av mina fonder igår. En kollega på telefon sa att om man gör det innan kl 15 kommer pengarna nästa dag. Har inte fått dom.

Kommentarer

  • Hej!

    Vi betalar ut pengarna till dig dagen efter när säljordern är lagd innan klockan 15 dagen innan.
    Utbetalningen sker idag under dagen till din bank.
    När pengarna kommer in på ditt konto beror på vilken bank du har och hur lång tid den processen tar.

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.