Flytta i

Skall flytta inom landet där jag bor (Portugal) meddelat RSV idag- räcker det ?

Kommentarer

  • Hej!

    Om man är bosatt utanför Sverige behöver man oftast anmäla det direkt till oss eftersom vi inte alltid får den informationen per automatik.

    Kontakta gärna vår kundservice på 0771-696 320 eller mejla till oss på info@amf.se så hjälper vi dig vidare där.

    Allt gott!

    Vänligen,
    Sofia B