Flytt från Fondförsäkring till Traditionell försäkring.

Hej,
Ser inget på mina sidor om min flytt från fond till traditionell försäkring gällande KAP-KL hos Amf. Det insatta kapitalet försvann från fondförsäkringen men har ej redovisats som tradtionell försäkring ännu. När redovisas kapital på mina sidor? / mvh Fredrik

Kommentarer

  • Hej Fredrik!

    Tack för din fråga.

    En flytt tar upp till 45 dagar att genomföra. Det är din valcentral, Pensionsvalet, som administrerar flytten. För att ta reda på status på en flytt kan du kontakta dem på 020 650 111.

    Du kan läsa mer om flytt av kapital här.

    Önskar dig en fin dag!

    Vänliga hälsningar,
    Julia J