flytt av pensionskapital

Hej. jag har en traditionell försäkring hos er och en egenstyrd fondförsäkring. jag skulle vilja flytta över pengarna från den traditionella till fondförsäkringen. Hur gör jag det?

Kommentarer

  • Hej August!

    Tack för din fråga.

    Är det en kollektivavtalad pensionsförsäkring är det din valcentral som sköter flytten. Collectum, Fora, Pensionsvalet och SPV är några exempel på valcentraler.

    Är du osäker på vilken valcentral du tillhör, eller har du en individuell pensionsförsäkring, är du välkommen att kontakta vår kundservice.

    Önskar dig en fin dag!

    Vänligen,
    Julia J