Ev tillkommande avgift

Om jag köper AMF- fondandelar hos Handelsbanken - tillkommer kostnad hos banken utöver er grundavgift? ( jag är kund hos H-banken)

Kommentarer

  • Hej Jan-Erik,

    Tack för din fråga! Om du har ett fondsparande hos Handelsbanken så är det de som sätter avgifterna. Vi tar inte ut några avgifter om inte kunden har ett fondsparande hos oss.Du kan se via denna länk Handelsbanken fonder och avgifter.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Petra
    Kundservice
    Petra