Ert telenummer

Har 3 telenummer alla har upphört  stämmer inte det som står på eran web sida mvh thomas

Kommentarer

  • Hej Thomas!

    Du kan uppdatera dina uppgifter genom att logga in på AMF.se/dinasidor och sedan klicka på "Dina uppgifter och utbetalningar" och sedan "Dina uppgifter".

    Saknar du BankID behöver du kontakta vår kundservice så kan de hjälpa dig att uppdatera dina uppgifter.

    Önskar dig en fin dag!

    Vänligen,
    Julia
    AMF