Hur ändrar jag min utbetalning utan e-legitimation?

Hej!
Frågar åt min mor. Hon ska börja få utbetalningar från er och ska då logga in med e-legitimation. Hon har inte det. Finns det något annat sätt att logga in och fixa med utbetalningen

Kommentarer

  • Hej Sten, tack för din fråga!

    Om din mor inte har e-legitimation eller Bank-ID så behöver hon anmäla sitt kontonummer - samt göra eventuella ändringar i sin kommande utbetalning - via blankett istället. Det enklaste är att hon/ni ringer in till oss på 0771-696 320, så kan vi sedan skicka ut rätt blanketter per post eller epost.

    Vänliga hälsningar
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.