Covidsmitta

Fick en förfrågan av Ystad lasarett, i dessa Covid tider, om jag kan hjälpa till med provtagning och smittspårning. Jag har hjälp till från och till sedan september månad.
Den 16 Jan blev jag själv smittad av någon jag tog prov på. Anmält till F-kassan och arbetet. Ska jag anmäla till er också?
MVH
Ingrid

Kommentarer

  • Hej Ingrid,

    Tack för din fråga! Detta är inget man ska anmäla till oss. Ibland kan man blanda ihop oss med Afa. Kontakta gärna Afa för att se om det är något du behöver anmäla gällande din fråga där. Du når Afa´s Kundservice här!

    Ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Petra
    Kundservice
    Petra