Byta konto för utbetalning

Jag undrar hur man byter konto/ bank för sin utbetalning från er.

Kommentarer

  • Hej Karin,

    Tack för din fråga! Om du har bank-id så ändrar du ditt kontonummer på Dina sidor.
    Du loggar in där, skriver i ditt nya kontonummer och godkänner sedan med ditt bank-id.
    Om du saknar bank-id så kontakta vår Kundservice så skickar vi hem en kontoblankett till dig som du får fylla i och skicka tillbaka till oss.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Petra
    Kundservice
    Petra
  • Kan jag plocka ut delar eller hela av min IPR intjänad pensionsrätt arbetar i landstinget mmen men har inte gått i pension än. Fyller 66 om två månader o arbetatar vidare.Inte tänkt gå i pension än.står stt den betals ut från 65 år
  • Hej MariLouise,

    Tack för din fråga. Vi förvaltar inte eller betalar ut IPR. Du behöver vända dig till landstinget för att höra vem som gör det i ditt fall. Du kan också fråga KPA om det möjligtvis är de som gör det.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Petra