Byta från fonder till traditionell försäkring

Hej, jag vill byta mina fonder till traditionell försäkring, hur gör jag då? Min utbetalning startar i juni 2023
hälsningar Annika

Kommentarer

  • Hej Annika!

    Tack för din fråga.

    För att flytta ditt kapital från en fondförsäkring till en traditionell försäkring behöver du vända dig till din valcentral. Är du osäker på vilken valcentral du tillhör går det bra att kontakta vår kundservice, så hjälper vi dig vidare.

    Önskar dig en fin helg!

    Vänligen,
    Julia J