Bluffmail?

Hur vet man att inte detta är ett bluffmail? Hade ni haft info och skickat iut så tar man ju förgivet det var med i urssprungsmailet.
Anders

Kommentarer

  • Hej Anders!

    Om du misstänker att du fått ett mail där du inte är säker på vem som är avsändare är det alltid en en bra idé att ta kontakt med den som utges som avsändare för att stämma av om det är ett riktigt mail.

    Vill du ha hjälp med ett mail som du har fått från AMF går det bra att höra av sig till kundservice på telefon: 0771 696 320 eller e-post: info@amf.se

    Med vänlig hälsning,
    David