Vart ska jag skicka min blankett?

Ang. Udbetaling från AMP
Skal alla blanketter skickas til Sødertalje

Kommentarer

  • Hej Jan, tack för din fråga!

    De flesta av våra blanketter vill vi att man skickar till vår c/o-adress hos Depona i Södertälje. Det står dock på blanketten, i orange text: "Den ifyllda blanketten skickar du till...", och där framgår det alltså tydligt vilken adress den aktuella blanketten ska skickas till.

    Vänliga hälsningar,
  • Vad är Depona?

  • Hej Kalle,

    Tack för din fråga.
    Depona är företaget som har hand om att skanna in våra blanketter och ser till att blanketterna blir registrerade. De finns i Södertälje.

    Vänliga hälsningar
    Annica Kundservice
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.