Bank id

Kommer inte in på mina sidor med bank id

Kommentarer

  • Hej Inga-Britt!

    Om du upplever problem med att logga in på Dina sidor med din telefon – försök gärna att logga in igen med din standardwebbläsare, till exempel Safari. Undvik att logga in från Googles sökapp.

    Om det är så att du saknar BankID får du gärna kontakta vår kundservice om det är någon information du önskar att vi postar hem.

    Gott nytt år!

    Vänligen,
    Sofia B
  • Gott nytt år! Jag vill gärna få brev skickat till mig eftersom bank id inte fungerar. /Inga-Britt
  • Hej Inga-Britt,

    Om du vill ha hjälp med att ändra dina utskicksinställningar behöver du kontakta vår kundservice.

    Ha en fin dag!

    Vänligen,
    Sofia D
  • Jag bor utomlands.
    Therese
  • Hej Therese,

    Om du saknar ett svenskt BankID så kan du inte logga in på dina sidor på amf.se, önskar du att få någon information utskickad till dig så kan du kontakta vår kundservice som hjälper dig vidare.

    Önskar dig en fin dag!

    Vänliga hälsningar,
    Camilla F
  • Hallå. Jag bor och arbetar i Sverige. Min arbetsgivare betalar en avgift för mig som anställd till din kassa. Men jag har inget bankID. Hur loggar jag in på mitt konto utan bankID?

    Tetiana
  • Hej, Tetiana.

    Har du inte bank-id så är det tyvärr inte möjligt att logga inpå dina sidor på amf.se.

    Hoppas att du har en fortsatt trevlig dag!
    Ludwig Kundservice
  • Dvs jag jobbar, inkomsten för min pension kommer från min lön och jag hade inte rätt att få tillgång till dessa besparingar?
    Tetiana
  • Hej igen Tetiana,

    I och med att detta är ett forum för generella frågor gällande pensionen hos AMF behöver du kontakta vår kundservice.
    Öppettider Mån-Fre 08.00-17.00
    Tel: 0771-696 320
    info@amf.se

    Ha en bra helg!

    Vänligen,
    Minela