Hur avslutar jag mitt fondsparande?

Hej!
Vi sparar åt vår son men vill nu avsluta och ta ut det vi fått ihop hitills. Vad är det för blankett vi ska använda?

Kommentarer

  • Hej Anna,

    Tack för din fråga!

    Du behöver en blankett för att sälja fondandelar, och den kan du skriva ut här.

    Med Vänliga Hälsningar
  • Hej
    Hur gör jag för att avsluta min avlidna hustrus fondsparande?
  • Hej Håkan, tack för din fråga!

    Vi skulle behöva titta närmre på detta för att kunna hjälpa dig vidare. Vi ber dig därför att antingen ringa in till oss på 0771-696 320 eller skicka ett mail till info@amf.se så att vi kan se din hustrus uppgifter.

    Vänliga hälsningar,
  • Jag fick pengar inbetalt hos er av en arbetsgivare jag inte jobbat för på över 10 år, summan är så liten så känns onödigt att den ska ligga hos er i ytterligare 30 år. Kan jag får pengarna utbetalda nu eller flyttade ditt där mina andra pensionspengar hamnar ?
  • Hej Tobias,

    Tack för din fråga! För att starta utbetalning av sin tjänstepension behöver man ha fyllt 55 år. Om du vill flytta din tjänstepensionsförsäkring kan du göra det via Fora.
    De valbara förvaltare Fora erbjuder kan du se här!

    Ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Petra
    Kundservice

    Petra