Avkastning och kostnad för traditionell försäkring

Hej, jag vill vet hur stor avkastningen är på min traditionella föräskring, jag vill också veta vad avgiften är. Behöver veta det för att ev byta till nåt annat. Såg ett svar se transaktioner, hittar ingen rubrik med transaktioner!

Kommentarer

  • Hej Christin,

    Tack för din fråga!

    Avkastning och avgifter skiljer sig åt beroende på vilken typ av tjänstepensionsförsäkring man har. Här kan du läsa mer om aktuella siffror för våra traditionella försäkringar.

    Du kan även kontakta vår kundservice så hjälper vi dig med vilken avkastning och avgifter som gäller för dig.