Återköp

Hej!

Jag undrar om jag får göra ett återköp av mitt belopp hos er?

Kommentarer

  • Hej Helena, tack för din fråga!

    Om det handlar om en privat pensionsförsäkring hos oss så går det att begära ett återköp, förutsatt att kapitalet i försäkringen understiger ett prisbasbelopp.

    För att ansöka om återköp skickar du ett brev till "AMF Pensionsförsäkring AB, 'Återköp', 113 88 Stockholm", innehållande följande information:

    - Namn och personnummer
    - Försäkringsnummer
    - Bankens namn (dit pengarna ska skickas)
    - Clearing- och kontonummer
    - Ort och datum
    - Signatur

    Vänliga hälsningar,