Hur lång tid dröjer det för en ändring hos Fora att gå igenom på AMF?

I söndags loggade jag in på fora.se och tog bort mitt återbetalningsskydd. Idag när jag skulle ändra min pensionsutbetalning här på AMF, så står det att jag har återbetalningsskydd. Loggade då in på fora för att kolla, men där är det borta.Hur kan det komma sig att det står olika, och hur går jag vidare i frågan?

Kommentarer

  • Hej Maggan, tack för din fråga!

    Fora skickar över information om det är någon ändring som är gjord, en gång i månaden. Det innebär att det kan ta några veckor innan din ändring syns inne på vår hemsida.
    Har du gjort ändringen hos Fora, kan du vara trygg med att den gäller.

    Önskar er en fin dag

    Med vänliga hälsningar