Återbetalningsskydd

Hej AMF-kundtjänst,

Skulle vilja veta hur man tar bort efterlevnadsskydd
på eran sida,eller skall man ta och ringa till eran kundtjänst?

Kommentarer

  • Hej Pentti!

    Du kan antigen logga in på dina sidor eller kontakta våran kundservice så hjälper vi dig självklart vidare.

    Vänligen,
    Sofia B
  • hur gör jag för att lägga till förmånstagare och vad händer med min pension
  • Hej!

    Tack för din fråga.

    Instruktioner för hur du lägger till ett återbetalningsskydd finner du genom att logga in på Dina sidor eller genom att kontakta våran kundservice, så hjälper vi dig självklart vidare.

    Du betalar ingen avgift för att ha återbetalningsskydd. Men däremot går du miste om arvsvinster från andra sparare som inte heller har återbetalningsskydd. Arvsvinsterna gör din egen pension högre.

    Önskar dig en fin dag!

    Vänligen,
    Julia J
  • Hej!
    Jag har valt att ta bort återbetalningsskyddet hos fora men det verkar inte ha registrerats hos er!
    Hur går jag vidare med det?
    mvh
    Per
  • Hej,

    Detta är ett öppet forum så jag får be dig vara vänlig att kontakta vår kundtjänst så hjälper dem dig.

    Önskar dig en trevlig helg!

    Vänligen,
    Camilla
    Camilla Kundservice