Återbetalningskydd

Hej.
Jag har begärt förtidsuttag av pension från 1/8 2021. I samband med detta såg jag över mitt återbetalningsskydd och plockade bort det via Collectum. 24/2 fick jag detta bekräftat från dom att det skulle vara bortplockat hos er. Trots detta står det nu i mina försäkringsbesked från er att det finns kvar.
Beror det på att ni inte fått in uppdateringar i era system och när sker detta isåfall?
Kommer jag att få nya uppdaterade försäkringsbesked?
Mvh
Johnny

Kommentarer

  • Hej Johnny,

    Tack för din fråga! Ja, det kan ibland ta lite tid innan en ändring syns hos oss som man gjort hos Collectum. När vi fått information om ändring så skickas automatiskt ett nytt försäkringsbesked ut. Om du vill veta mer specifikt hur det ser ut för dig ber jag dig kontakta oss på vår kundservice via telefon. Du når vår Kundservice här!

    Ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Petra
    Kundservice
    Petra