Årsbesked för min huvudman

hej
jag är godman och behöver årsbeskedet för min huvudman för 2020. hur går jag tillväga lättast?

Kommentarer

  • Hej Jennie,

    Stort tack för din fråga!

    I egenskap av BankID och att vi registrerat ditt registerutdrag går det bra att logga in på amf.se/dinasidor och företräda din huvudman. När vi har publicerat årsbeskedet kommer du kunna finna dokumentet som en pdf-fil under rubriken "Dina meddelanden". Saknar du BankID behöver du säkerställa att ni anmält en c/o adress så att din huvudmans brev går till dig, finns det ingen c/o adress kommer vi skicka brevet till din huvudmans folkbokföringsadress.

    Vänligen,
  • Vart skickar jag registerutdraget

  • Hej Marianne!

    Har du en inskannad kopia kan du med fördel maila den till info@amf.se.

    Med vänlig hälsning,
    Noa
    AMF