Arbeta deltid och samtidigt ta ut Tjänstepension

Hej jag är 63 år nu Tänker gå ner till 60% arbetstid. hur mycket tjänstepension kan jag ta ut. Blir det någon skillnad efter 65 om jag jobbar vidare/slutar

Kommentarer

  • Hej Ronny, tack för din fråga!

    För att vi ska kunna svara på din fråga behöver vi se dina personliga uppgifter, så vi vet vilken typ av tjänstepension det gäller. Det finns nämligen olika tjänstepensionsavtal med olika regler och villkor kring förtida uttag.

    Vi ber dig därför ringa in till oss på 0771-696 320, så hjälper vi dig där.

    Vänliga hälsningar,