Ang. Tjänstepension!

Ang.Tjänstepension.
Jag har inte fått någon preliminär uppgift om beloppet för min Tjänstepension,jag blir 65 den 1 sept. 2018.
Enlgt uppgift ska den börja betalas när jag fyllt 65,men jag har inte hört någonting
Kan det vara för att jag har ny adress?
MVH.
Thomas

Kommentarer

  • Hej Thomas, tack för din fråga!

    När man flyttar inom Sverige får vi in den nya adressuppgiften automatiskt via SPAR (Statens personadressregister). Det borde alltså inte vara några problem av den anledningen.

    Eftersom din fråga gäller dina personliga uppgifter här hos AMF ber vi dig kontakta oss över telefon på 0771-696 320. Då kan vi söka på ditt personnummer och hjälpa dig med ditt ärende.

    Vänliga hälsningar,