ANF aktiefond småbolag

Varför kan jag inte handla denna fond via mitt ISK-konto hos Swedbank?

Kommentarer

  • Hej Gunnar,

    Tack för din fråga!

    Det stämmer att den fonden inte är valbar hos Swedbank. Här hittar du en lista på var du kan köpa våra fonder.

    Med vänlig hälsning,
  • Jo jag vet att den inte är valbar hos Swedbank. Min fråga var/är varför den inte är valbar hos Swedbank ?

  • Hej Gunnar,

    Det är Swedbank som bestämmer sitt egna utbud av fonder, inget som vi kan ändra på.

    Med vänlig hälsning
    Daniel Kundservice