Kan jag ändra mitt utbetalningskonto?

Om jag anger ett kontonummer till utbetalning nu, kan jag då gå in på mina sidor senare och byta kontonummer för utbetalning.

Kommentarer

  • Hej Ingemar!

    Ja absolut, går bra att byta kontonummer även under utbetalning.

    Du kan enkelt ange ditt kontonummer via vår hemsida om du loggar in med e-legitimation. När du är inloggad på vårt internetkontor så klickar du in på ”Dina uppgifter” längst upp på sidan, därefter går du in på ”Utbetalningskonto” och anger ditt kontonummer och signerar för att genomföra registreringen.
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.