Hur lång tid tar det för min blankett att registreras?

Jag har skickat blanketten om ändring av mitt kontonummer för en vecka sedan, men det är inte registrerat än på mina sidor om att det är ändrat. När blir det gjort? Tack sör svaret.

Kommentarer

  • Hej!

    Det kan dröja upp till fjorton dagar innan din blankett har registrerats här hos oss. Kontot läses in automatiskt i våra system och registreras så fort som möjligt.

    Är en blankett otydlig eller saknar obligatoriska uppgifter, kan vi behöva ytterligare handläggningstid för din blankett.