AMF pension

Hej min farmor är snart 97 år och får fortfarande utbetalning AMF pension ca 400kr/ månda. Är denna inkomst livet ut?

Kommentarer

  • Hej Angela, tack för din fråga!

    Utan att ha sett din farmors uppgifter här hos oss är det svårt att svara helt säkert på din fråga, men det låter sannolikt att hennes utbetalning från oss är livsvarig. Det är ganska vanligt att utbetalningar av - till exempel - tjänstepension är livsvariga.

    Om ni vill veta mer i detalj hur det ser ut för din farmor är ni välkomna att ringa in till oss på 0771-696 320, så att vi kan titta på hennes uppgifter.

    Vänliga hälsningar,