Amf pension

Jag är pensionär och får Amf pension men jag har inte tillgång till mina sidor eftersom jag lever inte Sverige.

Kommentarer

  • Hej Nikolaos,

    Tack för din fråga! I dagsläget kan man endast logga in på dina sidor med ett svenskt BankID.
    Om man saknar detta kan man inte logga in där. Om du kontaktar vår kundservice så kan du be oss skicka den försäkringsinformation du behöver hem till din adress. Vi kan också ställa in att du får våra brev postalt framöver om du inte har det just nu.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Petra
    Kundservice
    Petra