AMF brev

Har inget sparande längre varför får jag brev hur kan man avsluta

Kommentarer

  • Hej Monica!

    På grund av att vi vill meddela om vår nya notifieringslösning vid nytt meddelande på Dina sidor, har du inget sparande hos oss kommer vi framåt inte att skicka några meddelanden till dig som du kan notifieras om.

    Vi kan heller inte utesluta att du framåt i tiden kan få en ny pensionsförsäkring hos oss.

    Se vår integritetspolicy för mer information.

    Med vänlig hälsning,
    Noa

    AMF