Äldreförsörjningsstöd.

Hej, kommer jag att få äldreförsörjningsstöd  som behöver ganska väl. De är inte lätt att vara pensionär i Sverige, har sökt jobb som väktare inom samhället,  jag är fortfarande arbetsför hos mig själv, känner mig stark och god vigör.

Kommentarer

  • Hej Kjell,

    Tack för din fråga!

    Vi har inte hand om något som berör äldreförsörjningsstöd, prova att höra med Pensionsmyndigheten för att få svar på din fråga.
    Pensionsmyndigheten.se / 0771 776 776

    AMF har enbart hand om tjänstepension, är man kund hos oss och vill se över sin tjänstepension kan man logga in med BankID och göra det direkt under dina sidor.

    Med vänliga hälsningar,