Vad behöver jag veta om jag vill installera ett batterilager?

Hej!

Vi skulle vilja veta mer om hur det fungerar att installera ett batterilager hemma hos oss.
Kan ni hjälpa oss?

Vänligen
Claes

Kommentarer

  • Hej Claes,

    Är ni intresserade av batterilager hittar ni bra information på elsäkerhetsverkets hemsida. Klicka här för att komma dit direkt!

    Kom ihåg att en skriftlig anmälan ska göras till ditt elnätsbolag innan installationsarbetet påbörjas. Detta bör göras i god tid då elnätsbolaget behöver utreda eventuella konsekvenser för elnätet av det planerade batterilagret.

     Med energifyllda hälsningar,
    Kornelia