OCR-nummer på e-faktura?

Hej
Ibland så vill jag betala elfaktura från ett annat kontot.
Varför finns inget OCR-nummer på e-faktura via bankkonto?
Obs! Jag ringde förra månaden o frågade om det och fick inget svar.

Mvh.

Mahmoud

Kommentarer

  • Hej Mahmoud,

    Eftersom e-fakturan går direkt till banken så har vi inte med något OCR-nummer. Skulle du vilja ha OCR-nummer på din faktura så kan e-postfaktura vara ett alternativ för dig. Skulle du vilja byta till e-postfaktura kan du kontakta vår kundservice på 0303-33 24 00 så hjälper vi dig!

    Du skulle även kunna kontakta din bank för att se över om de har något alternativ om du ibland vill betala din e-faktura från ett annat konto.

    Med energifyllda hälsningar,

    Kornelia