Jag vill se timpris på el, var hittar jag det?

Hejsan,

Jag skulle vilja se timpris på el, kan ni hjälpa mig?

Vänligen
Ghassan

Kommentarer

  • Hej Ghassan,

    Tack för din fråga!
    Vi är i sluttampen av utveckling av detta till vår app, en ny version kommer att lanseras inom kort där du kommer att kunna se hur elen prissätts per timme på elbörsen Nord Pool.

    Tills vi är klara med det så kan du gå in direkt på Nord Pools hemsida och se priserna per timme i elprisområde SE3 som Ale tillhör. Tänk på att skatter, avgifter och elhandelsbolaget påslag tillkommer på de priser som visas där.

    Klicka här för att komma direkt till Nord Pools timpriser för nästkommande dygn.

    Med energifyllda hälsningar,
    Kornelia