Jag har flera elavtal med Ale El Elhandel, kan jag få rabatt?

Hej, jag har flera anläggningar och tecknat elavtal med Ale El Elhandel på samtliga. Kan jag få någon slags rabatt?
Astrid

Kommentarer

  • Hej Astrid, tack för din fråga!

    Det stämmer att du kan få en så kallad kombi-rabatt om du har flera anläggningar och väljer att teckna elavtal med Ale El Elhandel på samtliga.

    Då får du allt på en samlingsfaktura och betalar endast den fasta avgiften på en av dina anläggningar (totalt 300 kr/år). På resterande drar vi av den fasta avgiften helt.

    Kontakta vår kundservice på 0303-33 24 00 så berättar vi mer.

    Med energifyllda hälsningar,

    Kornelia