Hur vet jag att min färdiganmälan för min solcellsanläggning har inkommit?

Hej!

Jag skulle vilja veta om min färdiganmälan för min solcellsanläggning har inkommit till er. Kan ni hjälpa mig?
Majvor

Kommentarer

  • Hej Majvor, tack för din fråga!

    När din produktionsanläggningen är färdig att tas i bruk så kommer din installatör att skicka in en färdiganmälan till oss. Detta gäller om du har installerat en produktionsanläggning inom Ale Els elnät.

    Efter att vi har fått in färdiganmälan till oss skickar vi ut information till dig att din anläggning är upplagd, antingen via mejl eller post.

    Vår handläggningstid är 14 dagar, i semestertider kan den vara något längre.

    Med energifyllda hälsningar,

    Kornelia