Hur gör jag för att se hur mycket el jag förbrukar?

Hej, jag vill kunna se min förbrukning. Har ni någon tjänst för detta?
Henrik

Kommentarer

  • Hej Henrik, tack för din fråga!

    Du kan enkelt följa din elförbrukning genom att ladda ner vår smarta app. Den är kostnadsfri och innehåller flera hjälpsamma funktioner, så att du ska kunna förstå och effektivisera din energianvändning. Bland annat kan du se grafer med din förbrukning, statistiken går flera år tillbaka och kan brytas ner på år, månad vecka, dag eller timme.

    Ladda ner appen här:

    Med energifyllda hälsningar,
    Kornelia