Hur får jag information vid ett strömavbrott?

Hej, jag undrar hur ni meddelar kunder vid ett strömavbrott?
Christian

Kommentarer

  • Hej Christian,

    Vid ett eventuellt större strömavbrott så hittar du bland annat information i vår avbrottskarta på vår hemsida. Kartan finns även i vår kostnadsfria app som du kan ladda ner på App Store eller Google Play.

    Informationen som läggs ut på avbrottskartan kommer även att publiceras på vår Facebook-sida.

    Vid ett planerat arbete meddelar vi berörda kunder genom att posta information 1 vecka innan själva strömavbrottet. Informationen läggs även upp på avbrottskartan.

    Om du inte hittar någon information på avbrottskartan kan du ringa och felanmäla till oss om du har ett strömavbrott hemma.

    Hoppas detta svar var hjälpsamt!

    Med energifyllda hälsningar,
    Kornelia