Vilken grundfärg passar bäst ?

Vilken grundfärg passar bäst för att måla på papperstapeter ?

Kommentarer

  • Hej Fredrik,

    Vår produkt Spärra är anpassad för att måla papperstapeter, den minimerar risken för blåsbildning. Innan målning måste tapetens vidhäftning till väggen/underlaget kontrolleras, om den sitter dåligt måste allt lössittande rivas ner.

    https://www.alcro.se/Inomhus/Arbetsomraden/Vaggar/Matta-Vaggar/Sparra-/

    Med vänliga hälsningar,
    Carolina
    Alcro Färgs kundcenter