Vilka kulörer på bild i ad natur?

hej!
Hittade dessa fina bilder från er katalog AD natur. Jag undrar vilka färgerna är på bilderna? Hittar inte det i katalogen 😀

Kommentarer

  • Hej Johan

    tack för din fråga.
    Roligt att vi med våra kulörer och färgkartor inspirerat dig.
    Här i bild nr 1 är väggarna målade i kulören 2 Strå och snickerier/dörr i kulören 3 Aioli.

    Bild nummer två är väggar målade i kulören 9 Pinjenöt och dörr/Snickerier i 11 Råg.

    Tänk dock på att våra olika bildskärmsupplösningar ibland kan återge kulörer olika och att det därför är viktigt att även se dem i verkligheten .

     Om du har fler frågor eller undrar över något i vårt svar här är du självklart välkommen åter.

    Hälsningar
    Christina Alcro Kundcenter