Val av produkt till kök

Hej Alcro,

Jag har gasspisi i köket i min lägenhet och har blivit avrådd att ha en allt för matt färg. Har ni någon passande som är avtorkningsbar men som ändå är någorlunda matt?:)

Tack för er hjälp!

Kommentarer

  • Hej Carolina

    Tack för din fråga , självklart vill vi vara till din hjälp.

    Vi rekommenderar dig här att om du önskar en riktigt matt väggfärg väljer vår Pashmina Väggfärg.
    Den är matt men har en mycket tåligare yta i jämförelse med andra matta väggfärger.
    Den är helmatt och ger ett otroligt härligt intryck.

    Den väggfärg som annars är mest avtorkningsbar och tål att "tvättas" lite tuffare är annars våra våtrumsfärger Tålig och Tät täckfärg.
    Tålig är halvmatt och Tät ger en halvblank yta.

    Vi rekommenderar dig att besöka en återförsäljande butik där uppmålade prover finns för att titta och känna på de olika ytorna.

     Om du har fler frågor eller undrar över något i vårt svar här är du självklart välkommen åter.

    Hälsningar

    Christina Alcro Kundcenter
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.