Vad skiljer Servalac från V-Mill?

Kommentarer

  • Hej Harry
    Dessa två har ganska stora skillnader.

     V-Mill är en appliceringsmässigt yrkesanpassad produkt som är avsedd att i första hand målas på lister dörrblad och foder inomhus i hemmaliknande miljö.

    Den bör ej målas på ställytor så som fönsterbänkar eller möbler och liknande.

    Servalac upplevs ofta fylligare och är mer konsumentanpassad appliceringsmässigt samt att den har en lite hårdare yta som klarar ställytor så som möbler mm. Den har även en högre slitagetålighet.

     Om du har fler frågor eller undrar över något i vårt svar här är du självklart välkommen åter.

    Hälsningar

    Christina Alcro Kundcenter