Storm 184

Hej!
Mina ytterdörrar är målade i Storm 184 matchat med Blekrosa 483 på fasaden. Jag skulle nu vilja beställa en fasadskylt i en kulör som matchar Storm, men hittar inte koderna för den någonstans. Jag skulle helst vilja ha hex-koden, eftersom det är denna som skyltmakaren använder sig av för att få rätt kulör. Går det att genomföra?
Maria Egestål

Kommentarer

  • Hej Maria

    Javisst kan du få Hex-kod.
    Tänk dock kulörer ibland kan upplevas lite olika på olika typer av ytor och material.
    Christina
  • Hej Maria
    Jag ber om ursäkt!!
    Mitt svar till dig gick iväg innan jag skrivit klart!

    Javisst kan du få Hex-kod.
    #7D8A90

    Tänk dock kulörer ibland kan upplevas lite olika på olika typer av ytor och material. Om det var ett tag sedan din dörr målades kan även kulören Storm över tid har förändrats lite på din dörr om den tex påverkats av solljus ets.

     Om du har fler frågor eller undrar över något i vårt svar här är du självklart välkommen åter.

    Hälsningar

    Christina