Prisuppgift

Tjena!
Undrar bara vad en burk silverpil 10l kostar? Tack // Adam

Kommentarer

  • Hej Adam

    Tack för din förfrågan och tack för att du väljer att måla med våra produkter.

    För pris hänvisar vi dig till våra återförsäljare.
    Vi tillverkar och levererar alla våra produkter till återförsäljande butiker. Dessa butiker är helt fristående från oss och har därför också en egen och fri prissättning.
    Priset styrs i butik även av vilken produkt som kulör Silverpil blandas i och
    därför kan vi inte ge dig den prisuppgift du önskar.
    Vi rekommenderar istället att kontakta en butik i ditt närområde.

    Här i denna länk finner du kontaktuppgifter för butiker på din ort.

     Om du har fler frågor eller undrar över något i vårt svar här är du självklart välkommen åter.

    Hälsningar
    Christina Alcro Kundcenter