Servalac vit 401 Ncs kod

Jag har en burk Servalac Aqua Halvblank Vit 401 och undrar vilken NCS kod den motsvarar?

Kommentarer

  • Hej Lena

    tack för din fråga.

    Vår 401 vit är en av våra egna framtagna kulör och har ingen lika motsvarighet bland NCS kulörerna.
    Den NCS kulör som är närmast och mest lik 401 Vit är NCS S0500-N.
    NCS S0500-N upplevs dock mer grå i sin jämförelse med 401 Vit som är mer rent vit utan att dra mot gult eller grått.

     Om du har fler frågor eller undrar över något i vårt svar här är du självklart välkommen åter.

    Hälsningar
    Christina Alcro Kundcenter