Har Servalac exklusiv utgått ?

Hej
Vi har målat alla våra snickerier i servalac exklusiv. Den verkar inte att gå att köpa längre?
Vilken ersättnings produkt rekommenderar ni?

Mvh
Jonas

Kommentarer

  • Hej Jonas

    Tack för din fråga och tack för att ni väljer att måla med oss och våra produkter.

    Det stämmer att vår Servalac Exklusiv har utgått.
    Vi rekommenderar istället våra lackfärger ad. Finess eller Servalac som finns i matt, halvblank och blankt utförande att välja mellan.

    Här i denna länk finns mer information att läsa om dessa ptodukter.

     Om du har fler frågor eller undrar över något i vårt svar här är du självklart välkommen åter.

    Hälsningar

    Christina Alcro Kundcenter