Råd

Har ett bekymmer. Hade tapet på väggen. Spärrmålade denna, bredspacklade, slipade, tig bort slipdamm & målade sedan med "riktiga" färgen. Det uPpKom några blåsor då. Fixade det & målade en gång till, efter 2a strykningen är det massa bubblor på väggarna. Vad gör jag & vad har hänt

Kommentarer

  • Hej, det kan finnas flera olika anledningar till att detta uppstår. Och en eventuell orsak kan vara om antingen spackel eller första varvets färg ej torkat riktigt helt igenom och därmed har ytan blivit våt igenom skikten vid din andra strykning. Men för att vi bättre ska kunna avglöra detta så skulle vi vilja att du ringer vårt kundcenters Tekniska support. Då kan vi med din hjälp se hur blåsorna ser ut innuti samt avgöra varför de uppkommer och hur du bäst ska göra för att eliminera problemet.
    Vår Tekniska support når du på tel 020-622020

    Hälsningar Christina, Kundcenter Alcro
    Christina Alcro Kundcenter
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.