Provburk

Hej ,
Jag skulle vilja fråga om man kan köpa provburk på färg fjäder och lera. Jag skulle behöva att måla om några repor på redan målade väggar.

Tack ,
Mvh
Ewa

Kommentarer

  • Hej
    Ja visst kan du införskaffa provburkar med våra färg och våra kulörer. Dessa återfinner du i de allra flesta butiker. Dessa finns i 0,45 liter i två olika glanstal samt även för utomhusbruk.
    Vi rekommenderar verkligen att nyttja denna möjlighet att provmåla då kulörer alltid påverkas av andra kringliggande nyanser samt vilka ljusförhållanden som råder vilket kan göra att upplevelsen av kulörer kan vara olika på olika platser.

    Här finner du kontaktuppgifter för butik på din ort skriv din ort eller ditt postnummer i sökfältet.
    Hälsningar
    Christina, Alcro Kundcenter
    Christina Alcro Kundcenter